• Bashli-slayd1
  • Bashli-slayd2
  • Bashli-slayd3

Təşkilatçılar

 

Azərbaycan Respublikası

Elm və Təhsil Nazirliyi 


 

 

Azərbaycan Respublikasının

Təhsil İnstitutu


 

 

Azərbaycan Respublikasının

Gənclər və İdman Nazirliyi


 

 

Azərbaycan Milli

Elmlər Akademiyası


 

Heydər Əliyev Mərkəzi


 

Azərbaycan Təhsil İşçiləri

Azad Həmkarlar İttifaqı


ELANLAR...

 

 

 

 



 

 

Partnyorlar

 

Regeneron ISEF üçün qiymətləndirmə meyarları

 

 

Regeneron ISEF-də layihələri qiymətləndirmək üçün aşağıdakı qiymətləndirmə meyarlarından istifadə olunur. Aşağıda göstərildiyi kimi, elm və mühəndisliyin fərqli meyarları var. Hər bir bölmə həm müsahibədən əvvəl, həm də sonra qiymətləndirmə üçün nəzərə alınmalı əsas maddələri ehtiva edir.

Müsahibə öncəsi qiymətləndirməyə imkan vermək və müsahibənin dərin müzakirəyə çevrilməsini təmin etmək üçün şagirdlər öz posterlərini aydın və məlumatlı şəkildə tərtib etməyə təşviq olunurlar. Münsiflər şagird dəftərini və əgər varsa, Forma 1C (İxtisaslaşmış Tədqiqat İnstitutu/Sənaye müəssisəsi) və Forma 7 (Davam edən layihə) kimi xüsusi formaları yoxlamalıdırlar. Əsas diqqət, xüsusilə Müsahibə bölməsində, iki sahəyə verilir: Yaradıcılıq və Təqdimat, və aşağıda daha ətraflı müzakirə olunur.

Yaradıcılıq: Yaradıcı layihə təxəyyül və ixtiraçılıq nümayiş etdirir. Bu cür layihələr çox vaxt yeni imkanlar və ya yeni alternativlər açan fərqli perspektivlər təklif edir. Münsiflər yaradıcılığın qiymətləndirilməsində tədqiqat nəticələrinə xüsusi diqqət yetirməlidirlər.

Təqdimat/Müsahibə: Müsahibə finalçılarla qarşılıqlı əlaqə yaratmaq və onların layihənin əsas elmi tərəfini, nəticələrin şərhini və məhdudiyyətlərini başa düşmələrini qiymətləndirmək imkanı verir.

  • Layihə tədqiqat və ya sənaye müəssisəsində aparılıbsa, münsif 1C Formasında sənədləşdirilmiş layihənin həyata keçirilməsində finalçının müstəqillik dərəcəsini müəyyən etməlidir.
  • Layihə evdə və ya məktəb laboratoriyasında tamamlanıbsa, münsif finalçının hər hansı mentorluq və ya peşəkar təlimat alıb-almadığını müəyyən etməlidir.
  • Əgər layihə çoxillik səydirsə, müsahibə YALNIZ cari ilin işinə yönəlməlidir. Münsiflər bu il hansı tərəqqinin tamamlandığını aydınlaşdırmaq üçün layihənin xülasəsini və Forma 7-ni (Davam edən layihə) nəzərdən keçirməlidirlər.
  • Nəzərə alın ki, həm komanda, həm də fərdi layihələr birlikdə qiymətləndirilir və layihələr yalnız keyfiyyətinə görə qiymətləndirilməlidir. Bununla belə, bütün komanda üzvləri layihəyə əhəmiyyətli töhfə verdiklərini və layihəni başa düşdüklərini nümayiş etdirməlidirlər.

 

 

Elm layihələri üçün qiymətləndirmə meyarları

I. Tədqiqat Sualı (10 bal)

  • aydın və fokuslanmış məqsəd
  • sahəyə töhfəsini müəyyən edir
  • elmi metodlardan istifadə etməklə sınaqdan keçirilə bilər

II. Dizayn və Metodologiya (15 bal)

  • yaxşı hazırlanmış plan və məlumat toplama üsulları
  • müəyyən edilmiş, uyğun və tam dəyişənlər və kontrol olunan dəyişənlər

III. İcra: Məlumatların toplanması, təhlili və şərhi (20 bal)

  • məlumatların sistemli toplanması və təhlili
  • nəticələrin təkrarlanma qabiliyyəti
  • riyazi və statistik metodların müvafiq tətbiqi
  • şərh və nəticələri dəstəkləmək üçün toplanmış məlumatın kifayət olması

IV. Yaradıcılıq (20 bal)

  • layihə yuxarıda göstərilən meyarlardan bir və ya bir neçəsində əhəmiyyətli yaradıcılıq nümayiş etdirir

V. Təqdimat (35 bal)

a) Poster (10 bal)

  •  materialın məntiqi təşkili
  •  qrafiklərin və legendaların aydınlığı
  •  dəstəkləyici sənədlər göstərilir

b) Müsahibə (25 bal)

  • suallara aydın, qısa, düşünülmüş cavablar
  • layihə ilə əlaqəli əsas baza elmi başa düşmək
  • nəticələrin şərhini və məhdudiyyətlərini başa düşmək
  • layihənin həyata keçirilməsində müstəqillik dərəcəsi
  • elm, cəmiyyət və/və ya iqtisadiyyata potensial təsirin tanınması
  • gələcək tədqiqatlar üçün ideyaların keyfiyyəti
  • komanda layihələri üçün, bütün üzvlər tərəfindən layihəyə töhfələr və layihənin başa düşülməsi

 

Mühəndislik Layihələri üçün Qiymətləndirmə Meyrarları

I. Tədqiqat Problemi (10 bal)

  • həll edilməli olan praktik ehtiyacın və ya problemin təsviri
  • təklif olunan həll üçün meyarların müəyyən edilməsi
  • məhdudiyyətlərin izahı

II. Dizayn və Metodologiya (15 bal)

  • ehtiyac və ya problemə cavab vermək üçün alternativlərin araşdırılması
  • həllin müəyyən edilməsi
  • prototipin/modelin hazırlanması

III. İcra: Konstruksiya və Sınaq (20 bal)

  • prototip nəzərdə tutulan dizaynı nümayiş etdirir
  • prototip bir çox şəraitdə/sınaqlarda sınaqdan keçirilmişdir
  • prototip mühəndislik bacarığını və tamlığını nümayiş etdirir

IV. Yaradıcılıq (20 bal)

  • layihə yuxarıda göstərilən meyarlardan bir və ya bir neçəsində əhəmiyyətli yaradıcılıq nümayiş etdirir

V. Təqdimat (35 bal)

a) Poster (10 bal)

  • materialın məntiqi təşkili
  • qrafiklərin və legendaların aydınlığı
  • dəstəkləyici sənədlər göstərilir

b) Müsahibə (25 bal)

  • suallara aydın, qısa, düşünülmüş cavablar
  • layihə ilə əlaqəli əsas baza elmi başa düşmək
  • nəticələrin şərhini və məhdudiyyətlərini başa düşmək
  • layihənin həyata keçirilməsində müstəqillik dərəcəsi
  • elm, cəmiyyət və/və ya iqtisadiyyata potensial təsirin tanınması
  • gələcək tədqiqatlar üçün ideyaların keyfiyyəti
  • komanda layihələri üçün, bütün üzvlər tərəfindən layihəyə töhfələr və layihənin başa düşülməsi

 

Axtarış

  • SA-2018-USA1
  • SA-2018-USA2
  • SA-2018-USA3
  • SA-2018-USA4
  • SA-2018-USA5
  • SA-2018-USA6
  • SA-2018-USA7
  • SA-2018-USA8
  • SA-2018-USA9
  • SA-2018_acilish1
  • SA-2018_acilish2
  • SA-2018_acilish3
  • SA-2018_acilish8
  • SA-2018_acilish4
  • SA-2018_acilish5
  • SA-2018_acilish6
  • SA-2018_acilish7
  • SA-2018_acilish9
  • SA-2018_acilish12
  • SA-2018_acilish10
  • SA-2018_acilish11
  • SA-2018_acilish13
  • SA-2018_son1
  • SA-2018_son2
  • SA-2018_son3
  • SA-2018_son4
  • SA-2018_son5
  • SA-2018_son6
  • SA-2018_son7
  • SA-2018_son8
  • SA-2018_son9

Bizimlə əlaqə


Ünvan:  
AZ1025, Azərbaycan Respublikası,

        Bakı şəhəri, Afiyəddin Cəlilov küçəsi, 86

 

Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu

 

Tel.: (+994) 12 599 08 08 (daxili nömrə: 6275)

E-mail: Bu email ünvanı spambotlardan qorunur. Onu görmək üçün JavaScripti qoşmaq lazımdır.


"Sabahın alimləri" Respublika Müsabiqəsi

 IntelISEFSabahinAlimleri

 "Sabahın alimləri" Respublika Müsabiqəsi